-Nu är det allvar!

Sa sambon när detta trilla in i brevlådan.



Lönnfet och totalt ur form känner jag mig inte alls redo för detta. Nästa måndag smäller det och då är det dags att springa.....

Fyra förkylningar som avlöst varandra sedan i februari har inneburit att träningsskorna och konditionen lagts på hyllan.

Jag som ville springa...

Jag får väl se det som en första tid och något som kan slås nästa år. Om jag ger mitt allt och springer (för att vinna, ha ha ha) så tror jag mina ligament slits sönder så dålig form som jag är i nu. Jag har joggat tre-fyra gånger sedan Oliver föddes.

Ska snöra på mig skorna åtminstone en gång innan måndag för att se om jag håller :)



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Kreta hade vi tänkt! :)



Det roliga är att jag inte varit så nyttig förra veckan heller. Denna veckan skulle jag träna igen men det blev tydligen ytterligare vila. Känner mig så trött, slut och dålig. Men tänkte börja smått med crosstrainer imorgon och inte gå ut för hårt om det nu är förkylning. Men den vill liksom inte bryta ut helt. =(

Kram

2011-05-03 @ 20:15:07
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 18:56:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0