Zumba är skit

Jag är nog den enda personen som känner så verkar det som. Jag har bara hört sååååå gott om Zumba vart man än vänder näsan och öppnar öronen så är det någon Zumba propagerare.

Me no like!

Efter en hel timma stod jag och frös och undrade tyst för mig själv varför jag slösade bort dessa värdefulla 60 min på gymmet till att titta på andra när de "dansade". Själv rörde jag foten åt ena hållet och sen åt andra hållet tog ett steg hit och dit men blav bara trött på att jag inte hängde med.

-Men ge det ett par gånger sen blir det kul och man hänger med säger kompisarna men jag säger: Nej tack! Nu har jag testat och vet hur det är. Samma sak med Aerobics förr i tiden. Säkert skitkul för de som kan men det är inget för mig. Jag är smidig som ett oflyttbart kylskåp!


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som att det inte är nåt för mig heller.. är hopplös på aerobics, tappar alltid bort armrörelser kontra benrörelser och blir till slut bara stående haha..



Härligt med nedgången!! :-)

2011-03-22 @ 08:40:42
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Stefan Nilsson

Du får ta och fixa en DVD och spela upp den långsamt där hemma så att du får in rörelserna :)

2011-06-16 @ 13:05:32
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0