SPAHOTELL bokat!!!

Se vad bra saker en liten kommentar kan leda till.

Satt och pratade lite om hur det skulle vara att komma bort ett tag. Göra något annorlunda. Kanske lite Shopping, god mat, kanske hotell, bla bla bla. Har ett häfte med en massa härliga erbjudande i. Hittade att det fanns en spaövernattning för 2 till priset av en. MEN det gäller bara månaden ut... Jag är ledig nästa helg säger kompisen. Men vi har inte haft barnvakt över natten för Oliver än sa vi och sen pratade vi inte så mkt mer om detta.

Tanken låg och grodde hos mig under natten och på morgonen så ringde jag kompisen och frågade om det var allvar eller bara tomt prat. Hon var helt på. Vi ringde och kollade om respektive barnvakter kunde ställa upp och så var det klart!

Har studsat runt här under dagen och kan knappt fatta att det är sant. SPA, here we come!!!

Trerätters, frukostbuffé, spaentré med 32 gradig pool, bastu, gym och spapass. Hmm undrar vilken behandling jag ska lägga till.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åh guud vilket lyx:D Njut för mig med!:D

2011-03-14 @ 00:13:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0