SOL & ÖF

I det underbara vårväder som gjort entré idag tog vi en liten promenix. Dock utan napp.

"Gör aldrig om det där" är min enda kommentar till mig själv. Glömde nappen uppe i lägenheten och orkade inte släpa på bebis och annat hela vägen upp igen så jag hoppades att det skulle funka utan, men nej.

Oliver har börjat tröttna på att ligga ner i vagnen. Han vill se vad som händer. Han kan ju inte sitta själv än så han glider så där småsnyggt ner varje gång jag försöker luta honom mot kanten. Att ligga var lika med tortyr och detta visades ovänligt och bestämt.

I alla fall så slutade det med att jag fick stoppa in lillfingret och agera mänsklig napp. Det tog ca 20 sek sen var han en lugn sovande bebis istället för ett ålande skrikande monster :)

Efter promenixen var det lekdax med de andra från mammagruppen. Vi träffades på Öppna Förskolan och det var sång och lek. Åh tänk va kul det kan vara att få ett lakan svischande över sig, upp och ner. Dagens absolut bästa. Jag hade en mycket lycklig bebis!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Jag åker då ingenstans UTAN napp. Har väl glömt nån gång o då fått köpa på vägen :D

2011-03-15 @ 16:59:10
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0