Småbarnsföräldrar

Igår inledde vi kvällen med ost och kex. Till detta hade vi två intressanta (och för oss) nya ölsorter. Den ene var OK och den andre var totalt odrickbar. Blä!!!

Var på systemet igår och guidades runt till vad de trodde skulle passa med respektive ostar (nåt som inte var vin). Veteölen presenterades på tv 4:as nyhetsmorgon, den Tjeckiska mörka valde jag iom att jag tycker om den ljusa varianten av samma sort men den visade sig vara avskyvärd.

I alla fall...

Som småbarnsförälder är man ju ganska trött men det här tar nog priset. Kl 20.50 efter varsit glas öl och en massa ost och kex tittar vi på varandra halvliggandes i soffan.... ska vi gå och lägga oss eller?

Svaret blev Ja! Ju tidigare vi lägger oss desto längre får vi sova innan han vaknar första gången. Ha ha ha!
Sådana är vi och säkert många med oss.




Kan tilläggas att tji fick jag. Läste till 22 och när klockan var 00 hade jag redan varit uppe med honom två ggr......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0