Samtal väntar...

Sitter och "väntar" på samtal!

När jag skrev om ett hemligt möte för ett tag sedan så rörde det sig om jobb. Har varit i kontakt med min tidigare arbetsgivare där jag hade vikariat fram tills dess att Oliver föddes. Jag trivdes jättebra både med arbetsuppgifter och på arbetsplatsen, läge, kulturen och människorna.

Tyckte det var så tråkigt att det inte blev någon fortsättning men så hörde de av sig för ett par veckor sedan. Vi hade ett avslappnat lunchmöte där vi gick igenom lite praktiska saker runt en ev anställning. då de nu har två tjänster lediga. Jag fick inte med mig något mer än att vi skulle höras efter två veckor.

Nu har det gått mer än två veckor och jag håller tummarna för att jag är en av de sökande som de tar in :)

Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att du får jobbet!

2011-03-14 @ 13:30:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0