Pics från spa't

Helgen har varit fantastisk. Lördagen startade med strålande väder vilket fick det att spritta extra i kroppen. Som tur var hann jag med träning på morgonkvisten så att man med gott samvete kunde vräka i sig det ena och andra under dagen. Jag hade tänkt slå på stort och förse mig med precis det som jag ville. Här skulle det lyxas.

Det stora M:et blev målet för en bensträckare och lunch. Sen öppnade vi första kalla vid ankomst medan grabbarna besökte gymmet. Vi möttes senare upp för bad och bastu. Vi damer fick oss varsin massage och grabbarna störde lugnet för de andra spagästerna vid poolen.

Trots otaliga timmar fullkomligt flög tiden förbi. Vips så var kl 20 och det var dags för middag. Mousserande bjöds vid ankomst och det passade bra till förrätten. Vi provsmakade två olika sorters vin innan vi bestämde oss för det rätta till biffen. Efterrätten kunde vi skippat den var inte så bra men jag var mycket nöjd med resterande delar av middagen.

Småbarnsföräldrar som vi alla är så slutade kvällen vid en human tid. Hotellfrukosten dagen därpå var såååå god. Det är tur man inte har sån varje dag :) Yummie

Det här borde man göra oftare....!







 



Tyvärr var inställningen på kamrean fel under kvällen så de flesta bilder är mörka och gryniga :(







Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Åh vad mysigt! =) Det förtjänar du verkligen!

Kram!

2011-03-22 @ 10:27:12
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

ååh!

2011-03-22 @ 18:43:44
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0