Nu är jag färdig

Nu räcker det, nu vill jag inte vara barnledig längre. Saknar min hjärtan... Kom hem!

Jag hade jättekul igår. Kunde riktigt släppa loss och var inte orolig överhuvudtaget. Jag visste att pojkarna hade det bra.

Freddan är ju så härlig också. Jag sa att han inte fick ringa om det inte var panik. Alltså inte ringa med en skrikande, gnällig bebis bara för att säga att han skriker. Jag vet att Freddan klarar av det och behöver inte höra om Oliver är ledsen. Det är han ju med mig med ibland.
På kvällen fick jag ett sms där det bland annat stod: "Vi har det skit."
Strax därpå kom det ett till: "Skitbra skulle det ju stå".

Hjärtat hann ändå hoppa över ett slag innan jag fick det andra smset. Tack för den :)

Pratade med dem nu på morgonen och sitter här och väntar på dem.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Känner igen det där. De få gånger jag varit borta har sambon ringt med en gråtande bebis i bakgrunden. :-( Jobbigt. Ska säga samma sak som du sagt nästa gång. =) Det gör ju inte saken bättre.

Kram

2011-03-07 @ 12:07:25
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0