Mys i svartvitt

Det var så härligt att få hem resten av familjen igår. Man inser hur hemskt tråkigt det är utan dem. Vad skulle man ha gjort varje dag? Min lägenhet var ren och jag hade tid att göra vad jag ville men hade ingen lust. Satt här och väntade på att de skulle ringa och säga att de var på väg hem.

När jag tog upp Oliver så fick jag känna på lite av ignoreringstekniken som O använder när han träffar okända. Han tittar på allt annat än dem...

Efter ett par minutrar så lossnade det och på kvällen så var vi tillbaka till mamma är bäst :)



Att äta pappas näsa...




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Underbara bilder! :)

Kram!

2011-03-07 @ 12:01:39
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0