Kladd kladd kladd

Jag är så glad att jag gillar kladd.

Min lille son älskar att kladda med gröt, mat- eller efterrättspuré. Give it to him and he will KLADDA!.

Det sitter i pannan, på ögonlocket. innanför och utanför kläderna. Han har det på händerna och gnider sina knubigga små lovar mot varandra med innehållet mellan. Och han är störtlycklig!

Trodde nog att jag skulle ha lite problem med kladd och sånt. Men jag har inga problem alls och jag tror att det bland annat är för att Oliver tycker att det är kul att kladda och hatar när det ska torkas och hållas på.

Kläderna kan man tvätta och Oliver plaskar ändå i karet varje dag.






Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Kladdiga barn är lyckliga barn! :D

2011-03-16 @ 11:41:43
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja kladda är kul! :)

2011-03-18 @ 08:23:22
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0