Jaha..!?!

Det var dags för en regelrätt intervju...Tack för den!

Trodde att vi kommit förbi detta då de både sett hur jag arbetar och käner mig som person.  Men personalchefen menade att då vi aldrig hade haft en intervju tidigare så var det ändå dags.

Där stod, satt, och vaggade jag med en grinig bebis medan jag blev "grillad" på:

Hur mitt självförtroende/självkänsla är.
Vad flexibilitet betyder för mig.
Är jag noggrann?
Hur beter jag mig om det är en meningskiljaktighet på arbetsplatsen?
Vad vill jag arbeta med, vad är planen framöver?
Hur jag tycker att en bra chef är.


Så nu vet jag inte mer än tidigare. Jag är snarare mer förbryllad och tveksam till utgången på detta. De har haft 300 ansökningar och av dessa har de gjort ett urval som ska intervjuas nästa vecka.

Tjejerna som jag arbetade för tidigare vill ha tillbaka mig i gruppen. De sa att dem är ju inte med på intervjuerna men de har trots allt en röst i det slutgiltiga beslutet iom att det är dem som ska arbeta med personen.

Då är det bara att vänta, IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Vet inte om det är min data bara men jag har svårt att läsa din text till den blåa bakgrunden. =(

2011-03-31 @ 18:34:16
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0