Goaste gubben

Vaknade igår av en klapp på kinden och fick en matad bebis vid min sida. klockan var 07.15 och sambon skulle gå till jobbet.

Här hade jag sovit som en stock. Oliver hade vaknat redan klockan 6 men jag hade bara snusat vidare utan att vakna. Freddan gick upp med honom och de hade en egen liten mysstund innan det var dags att gå till jobbet.

Tack för den :)

Jag var super glad hela dagen och det kanske var inbillning men det kändes som om påsarna under ögonen var både mindre till storlek och hade en mer naturlig färg än den lila/rosa som annars brukar pryda ytan under ögonen.



Mitt snyggo!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Åh vad skönt att få sova ut och att din kille hjälper dig så! Själv blir jag väldigt överraskad när sambon gör något för mig ibland. :)

Kram!

2011-03-17 @ 08:48:15
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0