Bloggdesign IGEN!!!!

Blir skogstokig när det inte fungerar som man vill. Kör denna idiot grejen tills det att jag fattat hur man gör, sorry. Jag har lagt ner x antal ofokuserad timmar på detta och har liksom ett annat liv också, (Nähä????).

Skämt och sido.

Men det var bara småsaker som krånglade så att jag inte blev nöjd, till exempel så fick jag inte bilden att centrera sig i headern.

Om det finns en vänlig själ därute nånstans som är riktigt haj på det här med bloggdesign så skulle jag vara mkt tacksam för ett tips :)

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Ha ha ofokuserade timmar :D



Du jag har bett en brud som vet hur man gör att fixa min design för jag är helt lost in space!

2011-03-04 @ 21:38:02
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Du måste ändra storlek på headern så att den passar in. Brukar vara några hundra bred och drygt hundra hög.;)

2011-03-04 @ 22:12:48
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0