Barnledig!!!!!

Är det sant? Va ska jag göra av denna tid? Jag vet...!

Freddan och Oliver lämnade just. De ska till Feddans pappa och de stannar över tills imorgon. Sist de spenderade så här mycket tid tillsammans utan mitt tjatande och gnatande var när jag låg på sjukan efter bröstoperationen.

Det är strålande väder ute och jag vet precis vad jag ska göra....

Köra mitt första joggingpass :)

Eftermiddagen fortsätter med städning. Åh att bara kunna städa, diska, dammsuga och kanske tom tvätta golv utan att sjunga Imse vimse och prata bebisspråk.

Kvällen ska spenderas med delar av min familj och annat löst folk :) Vi ska iväg på middag och lite partaj :)

Jag ska sova utan avbrott av nappinstoppning, omstoppning eller flaskmatning.

Denna dag ska förevigt gå till vår korta om än väldigt betydelsefulla historia om familjen.

MIN DAG!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Åh vad najs. Nu blev jag motiverad att få lite tid för mig själv så jag ska se till att jag får lite tid för mig själv snart. :)

Kram

2011-03-06 @ 20:52:27
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0