WOW WOW WOW!!!!

Igen och ett extra WOW på det!

Kl 8 var vi båda tvungna att kolla så att ungen levde. Och som tur var så var det så ;)

Vi lade honom kl 18.00 igår kväll. Kl 21.00 vaknade han för mat och sov sedan till kl 8.

Händer detta???

Sen så ska vi ju lägga till ekvationen att det var ju självklart Freddans andra natt någonsin som han skulle ta alla omsomningar och nappinstoppningar. Jag tror att Oliver och Freddan är i maskopi för att få det att låta som om jag överdriver när jag säger hur uttröttande det är att vara uppe flera ggr per natt.



Mammas sovande älsklingspojk!





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men vad avis jag blir! Sover han i egen säng?

Jag fick ha Isak bredvid mig inatt då han i några veckor vaknar på natten och spottar ut nappen i flera timmar så jag inte får sova. Oftast mellan kl 1 och 4 inland 6 får jag ingen sömn. Vill ju att det ska ändras snart och att han sover nätterna igenom igen. =(

Kram!

2011-01-30 @ 11:48:38
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0