Full rulle!

Idag har vi två roliga saker på schemat! En fullspäckad dag med två saker att göra :P

Vi i min mammagrupp har hyrt simhallen för fem gånger framöver. Vi har alltså gått ihop ca 10 st, skippat simläraren och beslutat oss för att bara bada och mysa med bebisarna i vattnet. Ganska kul och bra lösning! Vi betalar ca 370 kr för fem ggr istället för ca 1000 kr för 7 ggr (alt 130 kr per gång)

Vill man sen ha med mer övningar och annat så kan man ju hoppa in i simgrupp lite senare. Jag känner att detta var en bra lösning för oss, särskilt som mina tumleder gör sig alltmer påminda och det är svårt att hålla Oliver "så som man ska" och därmed göra alla simövningar fullt ut.

Efter simmet ska vi iväg till BVC och träffa mammagrupp nr 2, Nu är det dags för lite mat och sömn info, igen. Nu till helgen så smäller det! Oliver ska ta steget in i vanliga-mat-världen. Havregröten är inhandlad, likaså rotfrukter och jag har fantiserat ihop en massa recept som han kan äta, ha ha ha. Bara liiiiite långt fram i tiden redan.

Bilder från helgen.


Hade besök av minsta lillasystern. Stora tjejen va grym på att mata :). Pappa var " barnvakt" när vi andra fixa semlor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0