Soligt och härligt!

Laddade batterierna under natten (NOT). Slöseri med tid när man stirrar i taket ca 1 1/2 h mellan 1 och 2.30. Oliver och Freddan sussade så gott medan jag försökte lösa världsproblem och komma på olika affärsidéer.

Förmiddagen har trots dålig sömn flytit på precis så som jag hade hoppats. Tvätten blev tvättad och upphängd, muffinsarna lagade och köttfärslimpan förberedd i ugnen. Allt är diskat och bortplockat så det är klart för pappsen och systern att komma på middag i em.

Efter middagen ska vi in till stan och "fira" pappas 50-årsdag. Vi ska ta en drink på Heaven 23 och därefter gå på Jörgen Mörnbäcks show. Nu ska jag strax iväg med mina mammakompisar på en promenix i det underbara vintervädret och sen till lekpalatset.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad värdelöst det är när man bara ligger o väntar på att få sova o kiddo sover!! Vet hur det är!



hoppas ni får kul ikväll!

Kram

2011-01-27 @ 15:00:06
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0