Sista babymassagen

Efter en ispromenad med en av mammorna från föräldragruppen var det dags för sista babymassagen. Tyvärr har vi missat två av fem men vi har ju manualen på hur man gör.

Det är härligt att se alla bebisar på en gång. Man känner igen så många små exter som de alla har för sig. Min underbara son lyckades kissa på mig två gånger. Andra gången prickade han in både byxa, tröja och en annans mammas strumpa. Lyckat, jag som skulle till en mammafika efteråt.

Ja ja, trots Olivers ringa ålder har han fått mig att gå omkring nerspyad, nerkissad och allmänt småbarnsföräldraaktig utan att bry mig nämnvärt :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

hihi visst är det härligt. =)

2011-01-12 @ 20:36:21
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0