Inception

Lördagskvällen avslutades med filmen Inception. Riktigt bra film tycker jag. Sedan Oliver föddes har jag inte kunnat se en hel film. Antinget så har jag somnat, tappat intresse eller helt enkelt inte haft ork och lust att kolla när det varit en massa stök runt omkring.

Nu tittade vi i och för sig på filmen i två etapper, halva på morgonen och halva på kvällen, men jag såg hela. Fick nästan en konstig känsla i kroppen när den var slut, verklighet vs dröm.... Snacka om att leva i en dvala, ha ha.

Filmen får tummen upp och rekommenderas. Det gäller bara att hålla de olika nivåerna isär.


Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är den bra! lätt en av de bästa filmer jag sett på länge! särskilt slutet får en att fundera vÄLDIGT mycket :-) Vi såg den på bio i somras innan Eskil fötts...

2011-01-30 @ 19:45:56
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Åh vad bra, har tänkt kolla på den men sambon hade hört att den var dålig. Så säger du tvärt om så måste jag ju kolla på den. =)

Kram!

2011-02-03 @ 20:59:02
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0