Gult med gröna inslag

Så kan det se ut efter en vild natt...


Men även efter en lugn en, hemma. Som vanligt härom natten så var jag uppe för att få Oliver att somna om. Jag tänder aldrig lyset utan på ren vana ställer mig upp, vänder Oliver, in med hans napp och sen tillbaka till sängen. Ibland går det lite för fort och denna gången låg det en armbåge på min kudde, vilket jag inte räknat med. Jag trodde att jag spräckt ögonbrynet. Det gjorde så otroligt ont. Tur nog så blev det inte värre än så här.

Det skulle låta det, att komma in till akuten med spräckt ögonbryn och säga att jag slängde mig på hans armbåge.

Sure!!!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

"jag gick in i en dörr" typ :-)

du får lägga en blodig stek på, ska inte det hjälpa? :-)

2011-01-09 @ 16:59:09
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

haha ja det du! Det hade dem gått på. ;)

kram

2011-01-09 @ 18:43:23
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0