Det rör på sig lite

Åt fel håll!!!!

Det känns som om vikten är fastkedjad i ett stor kättingskedja med ett av världens största lås. Först var det 61,2 kg sen 61,3 kg och nu 61,5 kg.

Men men, jag vägrar "banta". Jag tänker behålla precis samma kost som tidigare. Förutsatt att jag inte har fått sämre ämnesomsättning eller förbränning efter graviditeten så ska det nog rätta till sig till slut. Det tog ju trots allt nio månader att gå upp 16 kg eller vad det nu slutade på. (Vägde mig inte sista dagarna.) Så det tar kanske nio månader lite drygt att komma tillbaka.

Vi hade i alla fall riktigt kul min kompis och jag idag på gymmet. I tillägg till kondition och styrka så körde vi lite balans och plankövningar. Blev lite inspirerad av Oscar Jöback som var på nyhetsmorgon i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0