Det går långsamt!

Sist visade vågen 61.2 kg, igår var den på 61.3 kg så det står relativt still, men man får nog anstränga sig lite mer om det skall ge en större förändring. Kom iväg till gymmet i lördags och ska försöka hålla det till i alla fall 2 ggr per vecka. Mitt mål är inte att rasa i vikt utan att komma tillbaka till en hälsosam vikt och ett hälsosamt förhållande till kost. Längtar förstås tills det att mina gamla kläder passar.

Ska strax slänga ner min gravidkläder i en låda. Har haft de som skyddsnät de dagar jag varit extra svullen och magen krävt en top eller byxa i modell större. De konstiga tycker jag är att magen fortfarande har formen av att vara gravid. Magen ser ungefär ut som den gjorde i vecka 17-22 beroende på tid på dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0