Vi är tillbaka i Götet...

...med nöd och näppe!

På grund av oväder stängde Landvetter igår och vi var tvugna att landa på Säve efter en timmas cirkulerande. Sammanlagt satt vi på planet i över tre timmar istället för en knapp timme som det skulle ha varit. Skönt att man har en sån underbar unge som charmade samtliga (även mig). Jag brydde mig mindre om förseningar och annat och var mer glad att både upp och ner resan gick långt över förväntan.

Vi valde tydligen rätt dag att åka hem också. Idag är det snökaos i Storstaden. Skolor är stängda, bussar och flyg inställda och folk rekommenderas att stanna hemma.

DN 2011-02-11




Stora Essingen i Stockholm i onsdags. (Kolla gubben på isen.)


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vilket väder ni har! Och flyga med bebis, gick det bra?? Vi har inga resor inplanerade förrän i sommar men jag kan tänka mig att det är en hel del roddande =) Hoppas allt är bra med er annars!

2011-02-11 @ 23:42:15
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0