Tips och råd

Det är kanon att ha en mammagrupp där man kan bolla olika saker. Det har även varit nyttigt att ha bloggen och följa ándras bloggar då man har kunnat dra nytta av andras erfarenheter. Som mamma för första gången så är man ju helt ovan inom de flesta områden. Jag har även fått med mig en mängd bra tips  som sparat både pengar, tid och ork.

Nu sist pratade vi om dessa barnmatsburkar som aldrig går att stänga. En mamma berättade då att det fanns lock speciellt för burkar. De ser ut som små blommor. Åh va bra tänkte jag och tog mig till första bästa barnbutik och inhandlade ett par stycken :)

Den som aldrig frågar får inget veta...


Kommentarer
Postat av: Helena

Men jag har ju stängt locken på burkarna :-S Kan iofs hålla med om att det är svårt att stänga dem men det går väl?

Bra att de kommer på nya saker i alla fall..

2011-02-28 @ 20:08:43
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0