Stora killen

Smakis nummer två, havregröt, var mer uppskattad. Trött, gnällig och hungrig var inte bästa förutsättningen men jag missade smakis igår och ville inte hoppa över två dagar i rad. Trots ovanstående smaskade han i sig sin smakportion utan några problem och gnället slutade :)

Och stora killen, är mer än bildligt...

Kollade anteckningar från tiden då Freddan var bebis. I maj 1980 vägde Freddan 20 g mer än Vad Oliver gör nu och var 1 cm längre. Ok kankse inget konstigt med det men om man adderar att Freddan också är född i september så blir det en väldans skillnad. Oliver är alltså nästan lika stor nu vid fyramånaders ålder som Freddan var när han var åtta månader.

Måste hem till mamma och kolla på hennes anteckningar från tiden då jag var bebis. Jag vet att hon sagt att jag var liten...

Vem han brås på är oklart :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Nä straff känns bättre. ;) hihi...

2011-02-04 @ 21:20:47
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0