Gnällig bebis

Är det bara för att vi ska åka idag som han är extra gnällig? Han gnäller när han badar, i vagnen, i gymmet, i babysittern, hos mig, när han ska äta, när han ska sova....

Va e grejen?

Det blir liksom lite svårt att få gjort allt innan vi ska åka. Hoppas nu bara att han är lugn på flyget. Undrar lite hur jag ska lösa maten för honom i em. NAN 2 som är färdigblandad innehåller 200 ml och man får bara ha med sig 100 ml. Det finns ju inte heller en enda flaska där det max är 100 ml i. Jag tar med två flaskor, en med kokat varmt vatten 100 ml och en med kokat kallt vatten 100 ml och blandar när han blir hungrig för då slipper jag micro. Hoppas nu bara att de inte ber mig hälla ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0