Näsfrida från helvetet

Oliver fullkomligt avskyr näsfridan. Visst den gör vad den ska men det är hur omständigt som helst och tårarna sprutar och det hela känns olustigt när man försöker få ut snoret. Oliver har svårt att andas och man vill ju bara göra gott.

Huja

Välkommen till småbarnsbacillerna kanske...? I två och ett halvt år innan jag fick Oliver så var jag helt frisk inte så mkt som nästäppa.Nu är det tredje gången som jag är förkyld på två månader. Va händer...?

Än har det inte gått ner i luftrören på Oliver så han slipper hostan men detta eviga snorandet.

Nä näsfridan får stanna ett tag till. Den fyller i alla fall sin funktion trots allt!




Kommentarer
Postat av: Helena

Samma här, eskil HATAR den! Men så hjälper den ju till att han kan andas så jag tycker den är guld värd :-) man får ta att han skriker en liten stund mot att han slipper rossla så..

Nu är han rätt så frisk dock så han har sluppit den ett tag :-)

2011-04-06 @ 10:09:05
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0