Morbus de quervain

Är så förbannat trött på detta med tumsenorna nu. Pratade med handkirurgen som rådde mig att gå till läkaren på vårdcentralen först och därpå få en remiss till dem. Bokade just en tid. Kan komma redan på måndag.

Det är nu 7-8 månaders som jag har gått med detta och det verkar inte bli bättre. Jag har en liten förhoppning om att det ska bli bättre efter resan. Ingen tvätt att hänga, inga potatisar att skala och hjälp med att bära runt Oliver. Jag ska köra en Diklofenak omgång och hoppas att allt detta tillsammans med värmen ska hämma inflammationen eller vad sjutton det är som spökar.

Bös!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Kanske ska minska å ätande av potatis eller kör färdigskalade. ;) Fast hänga tvätt måste man ju dock. :) Hoppas du mår bättre efter semester. Inte kul att ha ont. Vet inte om jag sagt det men det verkar inte bli någon sommarsemester. =( Men till december blir det helt klart! =)

Kram

2011-04-09 @ 23:21:26
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Anette

Gör en chansning, googlade om morbues de quervain då jag fått det. Kom in här. Nyfiken på hur det blev för dig? har det gått över? opererats? skriv gärna o berätta.

Bor själv i gbg, har en 11-månaders, fick mb d quervain när han var 3v, nu är det värre än någonsin. Livrädd att jag aldrig ska bli av med smärtan. Överväger operation men vill helst inte in och operera... Kul att höra dina funderingar.
Hoppas verkligen du inte har det längre!

Mvh
Anette

2013-12-04 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0