Mammaträff hos mig

Var det tänkt...

Lägenheten skulle invaderas av 10 bebisar och deras mammor men tyvärr är Oliver fortfarande så förkyld. Det hostas och snoras och vi varvar sockervatten med näsfridan och han HATAR den. Om han ogillade den tidigare så är det HAT nu. Så fort vi tar fram den så drar han sig bakåt.

Meddelade mammorna att det är inte så bra att vara här inne. Det verkar bli grymt fint väder idag så jag har föreslagit att vi ska vara ute istället.

Tråkigt att låta baket gå till spillo oxå.... :) Gjorde syltkakor och rödbetskaka igår (glasyren ska jag göra idag).

Oliver är ändå pigg och glad så det hade ju också varit tråkig att inte träffa de andra.






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

åh det är en av mina favvo kakor! Mums med syltkakor!!

2011-04-14 @ 09:15:37
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0