Dags för byte

Det gråa tråkiga har nu tagit över den vår som nalkades förra veckan. Jag klagade på det varannan dag mönster som började upprepas. Sol, regn, sol, regn osv men nu önskar jag hellre det än detta gråa trökiga.

Längtar som attans till att jag ska sola och bada och dricka....

Malibu och cola (min semester drink).



"Vårt" hotell

Efter att vi bokat resan ringde jag till min spanska farmor för att berätta att vi kommer för att hälsa på. Tråkigt men sant så ska de åka till spanska fastlandet den tid som vi kommer. Vi träffas ju inte mer än 1-2 ggr per fem år eller nåt sånt. Pratade med ena farbrodern idag och han är där i alla fall.

Fick även veta att farföräldrarna drar norrut i sommar och troligtvis besöker de Göteborg.

Nä om man skulle ge sig ut i det miserabla aprilvädret för en spontan promenix. Har gubben hemma idag, kanske blir en lunch ute :)

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Malibu o cola? BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2011-04-04 @ 13:12:42
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jäkla väder det är ja. Fan vad jag längtar till semester men det ser tyvärr ut som det inte blir någon för oss i sommar. Plånboken tryter åh hoppas det vänder!

Kram

2011-04-06 @ 11:33:55
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0