Äntligen fredag

Mammaträffen var jättetrevlig. Alla kakor gick åt och tre kannor kaffe sattes på :)
Sen barkade det utför och var konstant gnäll....

Efter en riktig skitnatt så var jag trööööööttt imorse. Nu har jag besrämt mig, inatt sover jag på soffan. Jag måste få sova. Har kort stubin, inget tålamod är allmänt irriterad OCH pms på det.

Borde vandra runt med en "Be aware" skylt!

Blev lite uppiggad av dagens klippning. Välbehövt och hon skrattade gott åt de testar där jag i ren agression klippt mig själv för ett par månader sen.... Ja ja ja

Imorgon väntar gott väder och vi drar till pappsen.

Ögonen är fulla av grus och snart väntar sän... Nej just det, hrmmm soffan menade jag :)



Bilder från mammaträffen. Krasslige Oliver fick sitta i vagnen

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ser mysigt ut! =)

Kram

2011-04-15 @ 21:19:01
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0