Tvättat

Då har vi tvättat samtliga bebiskläder, lakan och annat som bebis behöver när den sett dagens ljus.


Väskan packas nog inom kort tror jag. Ena dagen tycker jag att jag är löjlig som vill ha det gjort redan nu (tvättning, väskpackning) och andra tycker jag det inte.

När vi skojade förra helgen om att bebis kunde titta ut redan då så var inte alternativet att vi skulle blöta upp en body eller två och föna torrt ett så bra alternativ. Anyhow nu är det gjort så slipper vi tänka på det mer.

Kommentarer
Postat av: Helena

ja, jag tror man klättrar på väggarna någon gång där i vecka 41 haha.. just därför jag vill vänta lite med att gå hem, en del går ju hem typ 3-4 veckor innan beräknat och då kan man ju få vänta hur länge som helst :-O

känns rätt lagom att gå hem typ 1,5 vecka innan. Vi får roa varandra på varandras bloggar där när vi väntar sen :-)



Är beräknad till 28e september, från början var det 24e men det flyttades fram på RUL.



Skönt att ha tvättat alla kläder, jag har tvättat igenom det mesta - har kört igenom lite ärvda leksaker i tvättmaskinen idag med så de är rena och fräscha :-)



kramis

2010-09-03 @ 21:39:35
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0