Tiden verkar stå stilla!

Fredag morgon,

Kollade på klockan 08,16. OK klockan är fortfarande tidigt, så tidigt att många inte gått upp än. Greja lite, surfade på nätet och helt plötsligt var klockan 9,25. Det gick ju fort, trodde jag ja! Klockan var ju bara 08,25 och jag som trodde att det gått en timma och lite till. Det hade gått 10 MINUTER!!!!

Åh va glad jag är att jag jobbat fram till nu. Tiden har bara runnit iväg, dagar blev veckor som blev månader och sen blev det höst. Detta år har gått sjukt fort, vilket är helt ok iom att vi sedan januari gått och väntat...

Men va säger man, den som väntar på nåt gott....

Påminn mig om det uti fall att jag skulle gå över tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0