Three down, none to go!

Då var det över för denna gång. Fick många härliiga kramar men hann inte känna efter hur det kändes att lämna. Körde en sista timmes övertid och blev sen upphämtad av sambon.

När rompen sjunkit långt ner i soffan och filmen satts på kände jag mig nästan sjuk. Det skulle inte förvåna mig om man blir en riktig slöis nu när man vågar känna efter. Det har varit fullt ös fram till och med nu.

Och nu....?

Nu väntar vi på bebis :)

Helt fantastiskt och inte riktigt "förstårbart"!


Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

Hahah du jag har inte gjort ett piss... i Ow it all to the AMNING:)



Sen - 6kg bebis o lite vatten o så. Men det bara rasade de första två veckorna:) Grymt skönt.

2010-09-16 @ 14:20:41
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0