NRG!

Har idag mått mkt bättre. Energin har varit som vanligt. Jag var till och med på gott humör redan från start imorse. Jag har varit lite orolig att bebisen blev skadad i "fallet" men känner samtidigt att det skulle väl ha visat sig på något sätt i så fall. Den har betett sig precis som vanligt. Trycker och bökar med jämna mellanrum.

Min efterträdare var på plats vid åtta och det var bara att köra igång. Min chef menade att det var väl skönt för mig att efterträdaren kom in redan denna veckan och inte nästa men jag fick ju inte direkt mindre att göra iom detta. Samtidigt som jag ska göra överlämning så ska ju allt annat göras klart också. Hatar att lämna saker ofärdiga så det blev helt plötsligt mer att göra, Ja ja, jag ska i alla fall ta det lugnt och inte stressa upp mig eller försöka göra mer än kroppen tål.

Måste bara dela med mig...

Kvällens idol bjöd på verklig underhållning, lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja verkligen! =D



Jag tror att barnet är så skyddar där inne och läst mycket om andra som ramlat och bm har sagt att barnet är väl skyddat där inne. =)

Kram!

2010-09-09 @ 07:04:59
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Helena

Tungt att klara av all överlämning på en vecka! Förstår att du blir helt slut. Min efterträdare har jobbat lite som vikarie under sommaren så hon har lärt sig rätt mycket redan - jätteskönt!

2010-09-09 @ 07:05:24
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Carolina

Woow riktigt grym va han! Häftig övergång till den andra låten, så bra så att det lät som att det skulle vara så =)

2010-09-09 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0