Loppisfynd!

En av sakerna som vi har på vår lista men numera kan stryka är en resesäng. De ligger på mellan 500-700 kr beroende på märke och om man lyckas hitta en på rea eller inte.

Under ett bord på loppisen i lördags ser jag något som liknar kompisens säng. För er som inte sett en så liknar det inte alls en säng när den är ihopvikt. Jag frågor va de ska ha för det och svaret blir 100 kr (!). Utan att röja min exaltering över detta ev kap säger jag att jag kommer strax tillbaka. Hittar väninnan som hänger på och med vanan inne vecklar upp sängen. Helt prima fina. Deras barnbarn har sovit i den två ggr.

100 kr sa vi va???

Göttans :)

Jag hittade även ett par bodies, byxor och en fleecekofta allt för 5-20 kr styck. Jag lyckades till och med pruta ner ett plagg med 10 kr. Ha ha ha, det är nästan som man skäms men som kompisen påpekade så är den tian en helt ny grej ett par bord bort. Visst finns det en massa skit på loppis men vet man vad man letar efter så kan man hitta en massa bra grejer. Mycket är ofta helt oanvänt.


Kommentarer
Postat av: helena

Vilket fynd! Köpte en resesäng av min syrras kompis för 250 kr så vi har oxå fyndat vår.

Blir bra att ha i jul när man ska resa lite med bebis..

kram

2010-09-06 @ 12:31:44
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Louisé & Aurora ;)

har oxo en sån säng haha ser ut som en väska när man vecklar ihop den .. men den e jobig att väckla upp :P

2010-09-06 @ 22:08:30
Postat av: Ann-Sofie

Vilka kap! :-)

2010-09-07 @ 19:03:06
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0