DO fortsättning...

The never ending story med anstånd efter anstånd. Företaget som jag anmält har återigen begärt anstånd. Denna gång endast en vecka men vad är det som säger att det blir det sista? För mig indikerar det på att de har insett allvaret i anmälan och förstår att den inte bara kan viftas bort. Nu återstår det att se vad de skriver i sítt yttrande.

Jag hade ju varit väldigt glad om det kunde vara avklarat innan bebisen föds men inser att det nog inte kommer hända. Jag vet absolut inte vad som väntar mer än att jag ska kommentera på deras yttrande. DO kommer att driva hela anmälan oavsett utgång.

Efter 13e september vet jag förhoppningsvis mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0