Två bra dagar

Både idag och igår har sonen varit mycket nöjd och så hans mamma :) 

Igår var Freddan ensam med honom för första gången. Jag var med systern på gymnasiemässa. Han sov nästan hela tiden och var redo för mat när jag kom hem tre timmar senare. Natten till idag sov han mellan två och tre timmar i taget. Tänk om det kunde ha varit så här när Freddan var på sjukan. Men men, jag är glad för det jag får och det är bara så härligt när det går åt rätt håll och man kan se en positiv utveckling.


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åh vilken underbar bild:)

2010-10-22 @ 23:28:42
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Nä vad söt han är där. Vad det påminner om Isak när han ler. Men jag har inte lyckats få det på bild! =) Hur gör ni på natten? Har ni fått rutin än? Här går det rätt dåligt på natten men bra på dagen. Märkligt. Eller det går från varannan natt om jag tänker efter. Så kanske får man en bra natt inatt.

Kram

2010-10-23 @ 20:59:10
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0