Sikta mot stjärnorna...

... och nå gräsrötterna!

Min ambition håller ungefär den nivån och verkligheten är en helt annan. Jag tror och hoppas varje dag att jag ska få ork och motivation att skriva ner vad som hänt och vad som sker för att sen kunna fortsätta blogga som tidigare. Inser mina begränsningar och börjar härmed bara att skriva så får vi se vad som händer.

Idag har vi haft BVC på besök. Jag tror att vi måste ha den mest underbara BM. Hon gör allt och lite till får att få saker ratt funka. Vi skulle till exempel låna en bärsele från dem. Då ringer hon efter stängningsdags en fredag kväll och meddelar att hon har varit och hämtat den utsånade bärselen och kommer förbi oss med den nu om det passar... Hon har visat ett otroligt stöd och ring och följt upp vår progress nu när lilleman har varit dålig på att äta. Vi har fått hennes mobilnummer och varje gång vi skiljs åt eller lägger på telefonen så säger hon att vi kan ringa när som helst oavsett dag eller tid. Kan hon inte svara så gör hon inte det.

Åh va härligt det känns att ha en sådan BM.

Vi har på grund av olika anledningar haft det lite jobbigt ett tag. Lite sömn, en massa skrik bla bla bla. Ja så är det med bebisar  kan man ju tycka men riktigt så ska det inte behöva vara. Vi har fått verktygen av BM och Freddan är hemma 5 hela dagar till så förhoppningsvis så ska detta ha fixat till sig tills dess.



Kommentarer
Postat av: Helena

vilken liten godbit ni fått!! grattis igen!! ledsen att läsa att ni har det tungt, hoppas det ordnar sig snabbt!! stor kram

2010-10-09 @ 16:33:42
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0