Reaktion på mjölk

I måndags hade jag en skvätt mjölk i kaffet. Oliver reagerade inte nämnvärt. Igår ökade jag dosen mjölk med 1/2 dl, dvs en skvätt i kaffet och 1/2 dl ren mjölk (på fm). Dagen var jättebra men igår på kvöllen vid 19.30 kom det tröstlösa skriket. I början kunde bröstet få honom att tystna. Vi trodde då att han skrek pga att han var hungrig men tji fick vi. Efter amning var han dåsig ett par minuter och sen satte det igång igen. Han var fullkomligt skogstokig och blev lugn först vid 22.30 när Freddan gav ersättning. Han sov sedan bra under natten och idag har han endast varit normalt gnällig.

Idag har jag druckit samma mängd mjölk som igår och har inte märkt något än (kl 16,00). Håller tummarna för att vi inte får repris på gårdagen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh den lille söte, han är bedårande även om han skriker!



Jag hoppas det går bra med mjölken och att han ökar i vikt ordentligt!



Kram

2010-10-29 @ 20:57:23
URL: http://crazyfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0