Reaktion på mjölk dag 3

= NADA!!!!!

Så otroligt skönt. Hade tjejerna hemma igår kväll. Ju närmare klockan närmade sig den tiden då skriket började desto mer lyhörd blev jag på alla ljud och rörelser som Oliver gav ifrån sig. Han somnade hos ena väninnan men vaknade till när vi lade honom i vaggan. Där fetr var han gnällig av och till tills det att han fick flaskan vid 22 men inget ens i närheten av tisdagens "anfall".

Jag är så glad. Mest för att han inte har ont men även för att jag kan äta normal kost :)

Nu vågar jag inte ropa hej riktigt än men idag har jag dubblat dosen mjölk och hoppas på att allt blir lugnt idag igen.

Bye bye soya, Hello komjölk!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men då kanske du kan äta pizza nu eller?? :-)

Jag hade problem med Isak, verkligen mycket problem med att han skrek men det hjälpte med att rapa han ofta och semper droppar.



Glad för det så jag kunde fortsätta med ko produkterna. =) Måste vara as jobbigt och ta bort allt sånt.

Kram!

2010-10-28 @ 10:58:08
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0