Pizzzzza!

Äntligen fick jag äta en pizza. I och med att jag inte fick äta ost så kändes det inte som någon idé att äta pizza heller. Det härliga va sambon som kom hem med pizzorna. Han lade ut pizzakartongerna och bestick på bordet och började därefter att sätta i sig sin pizza. Med gapande mun tittade jag på honom och frågade lite sarkastiskt -Har du glömt att vi har en son?

Där satt jag och ammade och nådde vare sig bord eller pizza. Med lite skamsen blick försedde han mig med den ena slicé'n efter den andra, Yummie!





Oliver fick ligga på bröstet :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

vad skönt att man inte är ensam då. =) Asså skönt att man vet att ens babys är normal liksom. =)



Ha ha ser pizzan där, ja det blir nog inte nyttig på ett tag. Skit svårt ju. =)



Läste nått hon skrev att folk kommenterat olika saker på hennes blog. Minns inte allt men en sak var ex att hon valde att ha svart klänning på sitt barns dop. Men hon fick ju många komplimanger med men det blev väl för mycket när folk ifrågasatte varje inlägg. Eller det var någon enstaka så hon palla väl inte det. =(

2010-10-30 @ 13:24:19
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Tack du! =) Ja hädanefter blir det bara knipövningar tills jag varit på efterkontrollen!

2010-10-30 @ 13:26:07
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0