Fika

Idag hade vi finbesök av Charlie och hans mamma (Min väninna och hennes 8 månaders) . Ett riktigt vuxen besök :) En massa bebis snack men även annat som gör att man känner sig som annat än en trött nerspydd mjölkkossa. Sonen sov mest hela tiden och när han vaknade så var det nästan dags för dem att packa ihop. 

Det är lite svårt med det här med baciller och hur man ska göra när de är så små. Charlie har varit förkyld i ca en vecka. Han har inte haft temp på ett par dagar och jag ansåg att det var OK för dem att komma över på en fika. Man har ju verkligen noll koll egentligen. Camilla hade hört  både det ena och det andra angående smittorisk. Jag gick på sunt förnuft och kände att om vi inte "kladdar" på dem och dem inte "kladdar" på oss så minimerar vi risken för smitta. Blir Oliver sjuk nu så sparkar jag nog mig själv där bak men förhoppningsvis och troligtvis så händer inte det.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0