Vilken eftermiddag :)

Träffade de andra mammorna från föräldragruppen idag. Vi var hemma hos en av dem och fikade. På grund av allt som varit så har det tagit en tid innan jag lyckats ansluta men nu var det dags. Det var riktigt trevligt och avslappnat och tjötet flöt på bra :)

Vi sitter alla i näst intill samma båt och kan dra nytta av varandras erfarenheter.

Oliver var lite kinkig till en början och jag fick gå fram och tillbaka när de andra satt i soffan. Han lugnade sig så småningom och somnade till och med och jag kunde sätta mig och fika. En snabb amning hanns med innan vi skulle träffa Freddan och åka till familjerätten för att skriva på faderskapspapper.

Naturligtvis var det både bajsblöja och spy innan avgång. Spy på Oliver och spy på mig. Bytte på honom men jag fick glatt träffa soc-tanten i spykläder. Det underbara var att Oliver slockna i bilen strax efter 16 och sov igenom hela mötet. Vi tog en chansning och åkte till sushi restaurangen och han sov där med. Freddan skulle på läkarbesök och vi hängde på. Oliver fortsatte att sova i bilbarnstolen och sov ända tills vi kom hem vid 19. Nästan tre timmar :)



En snabbsushi!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

känner igen såna dagar! =)

2010-11-05 @ 13:39:31
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0