Ingen "utdelning" på purén än...

Pratade med BVC imorse och hon bekräftade det som jag trodde jag kom ihåg, 4-5 tsk katrinplommonpuré. Hon föreslog att vi skulle blanda ut det i lite vatten och ge honom på flaska så att han får sig mer vätska vilket också kan underlätta vid förstoppning. Han fick en portion mitt på dagen idag men har fortfarande inte bajsat. Han  har inte bajsat sedan igår morse men har idag inte varit vidare kinkig eller visat tecken på att han inte mår bra så jag avvaktar tills senare innan jag gör något. En gång om dagen rekommenderas tydligen för bebisar när de är i Olivers ålder (två månader idag).


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja! =D Ha ha helt galet! Blev väldigt paff själv. =)



Fast idag somnade han ca vid 21 men åt klockan 18:40 så jag hoppas att han vaknar snart så jag kan ge han lite mat innan vi somnar. Eller så får jag väcka han, ja det får jag nog göra. Annars vaknar ju han tidigt inatt. Tar upp ha klockan 2 för att byta blöja och mata. Hoppas jag slipper ångra mig. =)

Kram!

2010-11-29 @ 21:29:24
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja det är rätt sjukt vad tiden går. Ja när man var gravid så var det stor skillnad på vilken vecka man var. =)

2010-11-29 @ 21:37:21
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0