Klackarna i taket :)

Ikväll ska jag och mina tjejer ut på stan :)

Det blir barnledigt ett par timmar. Här ska det lackas och klackas, sminkas och vin skall intagas. Får se om man orkar med en timma eller två, ett glas eller två...

Man kan säga att det onda har fört något gott med sig. Till exempel det här att jag kan smita iväg några timmar och få lite egen tid. Träffade andra mammor från föräldragruppen igår. Det var många som sa att de önskade att de hade introducerat flaskan vid det här laget så att de kunde göra liknande.

Jag vet att det inte det blir några problem med vare sig Oliver eller Freddan. De ska träffa tjejernas sambos och deras pojkar så de ska ha grabbkväll med bebisar och Wii!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

kul! Jag ska gå på jobbets julfest om två veckor typ. ska pumpa ur då tänkte jag. Ska bli himla skoj..



kram och ha så kul! det är du värd efter allt elände!

2010-11-26 @ 15:05:05
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0