Återbesök nr2

Ska tillbaka till sjukhuset imorgon för återbesök nummer två. Jag tycker att bröstet känns jättebra. M
en jag har en del frågor...
Det som jag undrar över är hur länge de tror att jag kommer "läcka"?
Varför jag läcker, vart tar mjölken vägen när såret läkt, risk för stockning igen?
Vad är det för klump som fortfarande finns i bröstet?
Det kommer smärta i form av små stötar likt elektricitet genom bröstet titt som tätt, Vad kan det bero på?

När kan jag bada?

Jag ska på efterkontroll på MVC på onsdag och det hade varit helt underbart att kunna ta ett varmt, lugnt bad på onsdag kväll :)

Jag trodde att jag slutat läcka ur hålet imorse när jag klarade både amning och pumpning utan att det kom nåt men så var inte fallet. Nästa gång började det rinna igen och det har runnit konstant sedan dess. Så länge jag sitter still, vilket jag gör nu, så är det lugnt. Lilleman sover, sambon lagar mat och jag passar då på att lufta såret i förhoppningen att det ska läka snabbare :)

Vilken lyx! Snart serveras maten också, lagad och klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0