Allvarligt...?

Mjölkstockning med feber igen.
Brrr Brrr


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

fy stackare!



pampers nr 2 är det. =)



Jag använder sällan ersättning så inte lönt att ta upp det med bvc tycker jag. =) Jag köper semper för typ 7 kr styck tetrapack. =)

ok så mycket ger du. Vad bra! Jag som trodde jag gav mycket, men lika bra att ge om dem fortsätter äta, bara det att Isak kräkte en gång när han fick för mycket men det var ju ett tag sen. =)

Ska köpa några fler idag för jag ska försöka igen inatt och hoppas på sömn. =)

2010-11-05 @ 13:37:36
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Helena

nää usch, igen!!?? Jag är så himla nojig att få tillbaka det, går med bröstvärmare, fleece och vinterjacka när jag går ut.. undrar vad jag ska ha på mig när det är riktigt kallt i vinter haha..



Här har 11 kg runnit av mig, har ungefär 6 kg kvar till startvikten innan jag blev gravid och 10 kg till den vikt jag hade när jag gifte mig sommaren 2009 (dit jag helst vill) - men har ingen jättepanik.

Läste att man inte ska göra magövningar förrän minst 6 veckor efter förlossningen så jag väntar litegrann, fick backning på knipövningarna på återbesöket med så jag måste köra på med dem lite mer innan jag får börja på allvar med träning... lite trist.. men men.. Jag har ingen jättebrådska... o snart är det jul o då går det inte att gå ner i vikt haha.. :-)



kram o hoppas att mjölkstockningen blir bättre snart!

2010-11-05 @ 13:38:51
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0