Underbara torsdag

Skulle egentligen tagit ledigt idag med tanke på alla de övertidstimmar som lades ner förra veckan. Projektledaren satte in ett möte nu på morgonen då vi skall göra utvärdering av underleverantörer. Självklart vill jag inte missa detta så jag bestämde mig för att komma in till det. Det är bara en timma nu på morgonen sen är jag LEDIG J

 

Blå himmel, sol, converse på – perfekt. Det gör inget att jag satt inne hela söndagen när det var kanonväder.

 

Idag ska det kollas på mammabyxor, svarta. Jag har ju mysbyxor och jeans från kompisens granne men nu är det dags för något eget.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

:-( snälla skicka lite sol ner hit =)



En kompis sa till mig att h&m hade rea på mammabyxor, kanske gäller alla h&m. =)

Kram

2010-05-06 @ 13:23:33
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0