U.a.

Det kan betyda så mycket, det kan betyda allt. De som har varit på ultraljud vet precs vad detta innebär.

Utan anmärkning.

Det betyder att barnet inom mig är utan anmärkning, hjärtat är som det ska, likaså hjärna och ryggrad och allt annat. Bebis är perfekt. Jag har ju sagt i alla år att jag vill ha en liten flicka men naturligtvis spelar det ingen roll när det väl kommer till kritan. Efter igår blev det ännu mer påtagligt. Det är oväsentligt, vad det än blir så är det perfekt.

Jag fick beräknat förlossningsdatum flyttat till 3 oktober så nu är det vecka 18 igen. Nu får jag ändra graviditetsberäknare och annat. Det kanske rent av är dags för den där bloggrenoveringen som jag tänkt på.

Vår - dags för ljusare färger?


Både blivande mormor och morfar tror att det är en flicka. Pappa är så söt. Skickade ett mail efter att han sett bilderna där det stod.

"Det är en flicka. Morfar har koll"


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi då är jag före dig nu haha skoja



Blir väl ändrat på måndag!! haha... så spännande vad det är som gömmer dig!



Var det en pojke??



Kram =)

2010-05-01 @ 15:23:07
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0